wtorek, 12 listopada 2013

Nieważne jaki jesteś, i tak możesz zrobić wszystko...





A więc witam wszystkich serdecznie, nadszedł czas na post tematyczny!

Lecz najpierw chciałabym przeprosić za to, że nie było postów w weekend, byłam na urodzinach koleżanki i zostałam na noc. A w poniedziałek byłam w kinie. 





Teraz czas na główny temat posta, czyli docenianie siebie. Najpierw radzę włączyć ten filmik:


Teraz z możliwym atakiem wzruszenia można czytać dalej...


Ten film wiele pokazuje. Zrozumiałam, że jak mówi tytuł posta 'Nieważne jaki jesteś, i tak możesz zrobić wszystko' . Marzysz o tym, aby latać? Heh, ja również. Z takim szybkim postępem technologii jaki jest teraz na pewno za kilkanaście lat to się spełni.



Wiara w siebie jest bardzo ważna. Przecież wiara w siebie to podstawa do osiągnięcia czegokolwiek! Ten kto stracił wiarę w siebie, stracił tak naprawdę wszystko. Nie osiągnie nic. Jednak ta wiara nie jest kluczem do sukcesu. Do tego potrzebna jest jeszcze odpowiednia motywacja. Motywacja jest ćwiartką sukcesu. Ważne jest również dążenie do celu, nie poddawanie się! Odchudzamy się? Chcemy przebiec 2 km? Po 1,5km odpadają nam nogi, nie możemy biec dalej. Nie poddajemy się! Za tydzień po odpowiednich przygotowaniach biegniemy znowu. Udało się! W następnym tygodniu możemy przebiec 3km! Tak, to dążenie do celu jest następnymi 25% . Teraz możemy starać się osiągnąć nasz cel. 








Mam nadzieję, że nie zanudziłam was! Piszcie komentarze. Czy udało wam się kiedyś dojść do wyznaczonego sobie celu?


pozdrawiam, 
Nadia 




1 komentarz:

  1. taka prawda, największa siła siedzi w naszym umyśle. najważniejsze to się nie poddawać i myśleć pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń