wtorek, 3 czerwca 2014

Rosie i Axel.


Cześć Wam! 
Nie pisałam przez jakieś dwa tygodnie... Brawa dla mnie! 


Nie mam weny na zdjęcia i... ok, nie będę kłamać, że nie mam czasu, a nauczyciele męczą kartkówkami i trzeba walczyć o oceny... Nie mam o co walczyć. xD Jestem w 99% zadowolona z moich ocen. (Nie żebym się przechwalała, czy coś. c;) Czasu mam sporo, ale chęci mi brak. Gdy przyjdę do domu, posprzątam to siadam przed laptopa. Żebym jeszcze robiła tam coś konkretnego, pff tylko odświeżam kartę fb i patrzę, czy ktoś czegoś nie dodał. Zjedzcie mnie!

Trzymam kciuki sama za siebie, abym w wakacje odstawiła ten laptop.Będę więcej czasu poświęcała dziewczynom. Już mam nawet pomysł na kilka sesji. c: Potrzebne są tylko ubranka. Z tym też mam problem. ;-; Gdy uszyję coś, co mi się nie uda chowam cały 'sprzęt' i jestem zła... Cóż, chyba zbyt poważnie do tego podchodzę jednak kupiłam dzisiaj materiały - robimy krok w przód!

Chyba już koniec tych moich nielalkowych wywodów. 

Do Rosalie przyszły chipy od Makarreny. Oczka są naprawdę godne polecenia. Ślicznie pomalowanie, szybka wysyłka... Małe dzieło sztuki. c: 

No to może wspomnę kto to Axel? Otóż to dziecko Laili(moja kotka). Młody ma już około miesiąca.
Niestety jest do sprzedania... Może ktoś chętny? xD >>klik!<<

Przegapiłam Dzień Dziecka... Jak Wam minął? Mi dobrze. Mieliśmy festyn na boisku i było dosyć fajnie. :D Nie ma to jak na 8 kupionych losów trafić 5 pustych! xD








Wiem, że to zdjęcie jest rozmazane, ale jak go tu nie wstawić? ^^











Korzystając z tego, że w końcu zdjęłam Rosalie wiga...

Mel w wigu Rosie wygląda moim zdaniem bardzo ładnie. c: 


Ale w wigu Molly wygląda jak lalka barbie. xD


Molly w wigu Rosalie... nawet spoko. ;)


Wig Melanie... tak nijako... ;/



Rosalie w wigu Molly - blond złośnica. xD


We włosach Mel... okropieństwo. xD

Wygrzebałam też starą szmatę Melanie... 

Nie rób zdjęć!!!

Eem... Mogłabyś dać mi MOJE włosy?

Zdemij to ze mnie... To rozkaz!


Co jest?

Dlaczego? :o


Hmmm?

No tak...

Umawiamy się - ja w każdą sobotę będę siedziała przy maszynie, ale ty będziesz co drugi dzień sprzątać wasz pokój, zgoda? 

No to zawarłam umowę. ;w; Trzymacie kciuki.

Kończę, 
pa!





3 komentarze:

  1. Wszystkie Twoje Panny są rozkoszne. Od każdej bije inny charakter, co mi się podoba.
    Dzień Dziecka także zupełnie wyleciał mi z głowy, ale gdy znajomi mi o nim przypomnieli, zrobiłam sobie naleśniki z truskawkami i kupiłam książkę - sama sobie sprawiłam prezent, a co!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, piękne zdjęcia. Twoje lalki są the best! :D
    Ja nie pisałam już ponad mięsiąc, spoko xD

    happyhappu-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz urocze kotki, powodzenia z ocenami! ;-)

    OdpowiedzUsuń