wtorek, 23 grudnia 2014

24 grudnia



Cześć
Jutro każdy zasiądzie przy wigilijnym stole, a ja, jak już zapowiadałam chciałabym złożyć Wam życzenia...

W tym szczególnym dniu, który będzie jutro chciałabym Wam życzyć zdrówka, szczęścia w następnym roku, weny w lalkowaniu, fajnych prezentów i oczywiście wspaniałego czasu spędzonego w gronie najbliższych... Nie umiem składać życzeń, więc tak na koniec życzę Wam wszystkiego co sobie zapragniecie! :)

Jakoś po 16:00 kierunek ---> SZCZECIN i 6 godzin w aucie. Nie lubię długich podróży. >.< Chyba biorę ze sobą Rosie (i kota!), bo mała będzie miała urodziny w Wigilię. Może uda mi się zrobić jakieś fotki. ;3

Mam mikołajkowe zdjęcia Molly (której dawno nie było), o których zapomniałam. Szkoda mi je zostawić, także enjoy!







Trzymajcie się i jeszcze raz wszystkiego dobrego!
Pillow

10 komentarzy:

  1. Dziekuje i równiez zycze Ci wesolych swiat!
    Tez nie jestem najlepsza w skladaniu zyczen ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt chmurgo!
    Ps. Napisz esej 'dlaczego Molly jest asdfghjk'

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Molly jest przeurocza i świetnie wygląda w tej stylizacji <3
    Wesołych świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Molly taka urocza :3 Śliczne zdjęcia!
    I nawzajem, wesołych świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczecin czeka! :D
    Śliczne zdjęcia. :3 Wesołych świąt!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia, szczególnie to ostanie C:
    Wesołych i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Molly jest niesamowita!
    Życzę Ci wesołych świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiego aparatu używasz?

    OdpowiedzUsuń