czwartek, 11 września 2014

Moja nowa miłość...


Cześć!
Coś często ostatnio piszę te notki, chociaż zaczęła się szkoła i ja powinnam prawie nie mieć czasu. xD
Powodem dzisiejszej notki jest nowy obiektyw. Wybrałam nikkora 50mm 1.8G trochę z przymusu, ale cóż... Jest świetny! :D Historia jego zakupu jest tak pokręcona... Więc powiem tylko, że chodziło o zakład z tatą. 
Niedawno zakupiłam też w Pepco dwa śliczne bodziaki za 5 złoty. Powoli zaczynam szyć jesienną garderobę dla panien. Rosie prezentuję pierwszą bluzę, która trochę nie wyszła, ale teraz wiem co mam poprawić.











 Dam jeszcze kota, a co.

Dobra, troszkę poszalałam z tą przysłoną... Wybaczcie. 

Ja już kończę, bo pewna lektura mnie wzywa...
Baju!

4 komentarze:

  1. Bluza slicznie wyszla!
    Ja wcale nie mam czasu na bloga, caly czas lekcje. A i Rosie jak zawsze przeslodka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne zdjęcia! Gratuluję nowego obiektywu. Kotek jest uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza piękna, tak jak zdjęcia *-*
    I kot piękny!

    happyhappy-doll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka, zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Award ^ω^
    Proszę, przyjrzyj się szczegółomKLIK

    OdpowiedzUsuń